ביידן בישראל: "אני פה כדי שידעו שאנחנו לצד ישראל"

שלמה ריזל 1 Comment on ביידן בישראל: "אני פה כדי שידעו שאנחנו לצד ישראל"

ביידן בהצהרה לצד נתניהו: "אני פה כי אני רוצה שהאמריקנים והעולם ידע מה עמדתנו ולצד מי אנחנו עומדים. בוצעו מעשי פשע וזוועות שגורמים לדאע"ש להראות ארגון טרור רציונלי. חשוב לזכור שהמפלצות האלה לא מייצגות את כל הפלסטינים. הפיצוץ בבית החולים – לא נגרם על ידכם. זה לא אתם"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור היסטורי בזמן מלחמה: נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן נחת לפני זמן קצר בישראל. ראש הממשלה נתניהו והנשיא הרצוג קיבלו את פניו והוא התחבק עם נתניהו ולחץ את ידו של הרצוג. הרצוג אמר לביידן: "שאלוקים יברך אותך על כך שאתה מגן על ישראל". דקות אחדות לאחר נחיתתו נשמעו אזעקות צבע אדום בעוטף עזה.

לאחר מכן, נפגשו נתניהו וביידן במלון קמפינסקי בתל אביב ומסרו הצהרות לתקשורת.

ראש הממשלה נתניהו: "ראיתי את התמיכה שלך לאורך הימים האחרונים. ראיתי את המחויבות לספק לנו את הכלים הדרושים להגן על ישראל, ראיתי גם את פנייתך למדינות אחרות לא להכנס לקרב.

"תמיכה חסרת תקדים שלך. העולם רואה את התמיכה שלך בבהירות, ציירת קו ברור בין כוחות הציביליזציה לבין הכוחות הברבריים. התייחס לחמאס כאל רוע טהור. תאר לעצמך את החרדה של הילדים כשהמפלצות גילו את מקום מסתורם. אני יודע שאתה שותף לזעם שלנו ולרצון לשחרר את החטופים. נרצחו לפחות 1,400 איש".

"כמו שהעולם היה מאוחד להביס את הנאצים ואת דאעש, העולם המתורבת צריך להביס את חמאס. ישראל מאוחדת להבסת חמאס, ואנחנו נעשה זאת. נתניהו – יש רק דבר אחד טוב יותר מכאן שיש לנו חבר טוב כמוך בעולם והוא שאתה כאן. תודה רבה שאתה עומד לצד ישראל היום, מחר ותמיד".

ביידן לנתניהו: "אני פה מסיבה פשוטה – כי אני רוצה שהאמריקנים והעולם ידע מה עמדתנו ולצד מי אנחנו עומדים, לצד ישראל. חמאס לא סתם רצח, הוא טבח. לעומת מה שעשה חמאס אפילו דעאש נראים הגיוניים".

"אני עצוב ונרגז מהפיצוץ בבית החולים. זה לא נעשה על ידיכם! ממה שראיתי זה בוצע על ידי הקבוצה השנייה. באתי להבטיח שיש לכם מה שאתם צריכים להגן על עצמכם. ביידן: חשוב לזכור שהמפלצות האלה, חמאס, לא מייצגות את כל הפלסטינים.

ביידן על הפיצוץ בעזה, אחרי שהבהיר שלא ישראל עשתה זאת: "לא כולם מאמינים לזה אז יש עוד עבודה". עוד אמר: "לעם בישראל אני רוצה לומר שאני גאה להיות פה כשאני רואה את האומץ המדהים שלכם".

מאוחר יותר השתתף ביידן בקבינט המלחמה:

נתניהו בפתח קבינט המלחמה עם ביידן: "חמאס רוצה להרוג כמה שיותר אזרחים ישראלים. גם חיי הפלסטינים לא מעניין אותו. זו תהיה מלחמה אחרת כי חמאס הוא אויב אחר. ישראל תעשה כל שביכולתה למנוע פגיעה באזרחים חפים מפשע ולסייע להם לעבור לאזורים בטוחים".

ביידן לצד חברי קבינט המלחמה: "טוב להיות בקבינט המאוחד הזה, תישארו מאוחדים. חשוב לי שתדעו: אתם לא לבד. נעבוד איתכם למנוע טרגדיה דומות במזרח התיכון. נמשיך להיות הגב של ישראל כשהיא מגנה על האזרחים שלה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נאום מרגש של ביידן